Kuinka voimme auttaa?
Olemme pahoillamme, ettet ole tyytyväinen tuotteeseen.
Miten voimme auttaa sinua?
Ota yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@globix.fi
Tai yhteydenottolomakkeen kautta. Klikkaa tästä.
Palautusosoite
Globix
Schimmelt 2-16
5611 ZX Eindhoven
Netherlands
Palautus
Voit lähettää tuotteen takaisin 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta ja saada hyvityksen. Pyydä palautuslomake lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@globix.fi
Vaihe 1. Ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeella tai lähetä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@globix.fi ja liitä mukaan tilausnumero.
Vaihe 2. Lähetä tuotteet ja täytetty palautuslomake siinä mainittuun osoitteeseen. Varmista, että toimitat pakkauksen mukana seurantakoodin. Lähettäjänä sinä vastaat toimituksesta.
Vaihe 3. Kun olemme vastaanottaneet paketin, niin palautamme ostossumman pankkitilillesi 5 arkipäivän kuluessa.
HUOMAATHAN YSTÄVÄLLISESTI:
Käytettyä tavaraa ei oteta vastaan.
Yli 2 viikon kuluttua vastaanottamisesta palautettuja tuotteita ei käsitellä.
Tällaisten tavaroiden kuitti palautetaan sinulle.
Palautusehdot
-
Palautus voidaan tehdä 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta.
-
Palautuslomake tulee lähettää paketin mukana.
-
Tuotteiden tulee olla alkuperäisessä kunnossa alkuperäisillä etiketeillä ja etiketeillä.
-
Pakkaus ei saa olla vaurioitunut, ja se tulee toimittaa alkuperäisessä kunnossa.
-
Palautettavan tuotteen tulee olla hyvässä kunnossa ja puhdas. Ei siis tahroja tai vaurioita.
-
Palautettavien tuotteiden tulee olla ilman käytön jälkiä.